By my sister

„Surioara…Pitica mea mare. Voiam sa iti scriu asta mai de mult dar …nu am „apucat”.Uite, imi pare extrem de rau ca nu pot sa-mi exprim dragostea fata de tine asa cum o faci tu. Asa de …uimitor. Am recitit iar caietul…Il recitesc des si prin corp trec o gramada de stari.Fericire..Tristete..Uimire..Durere. Plang si ma doare. Ma doare ca nu am fost acolo cand in interiorul tau tipai dupa eliberare si tipai dupa o mana care sa te scoata din acel „iad”.Ma urasc de multe ori ca nu am fost acolo macar sa-ti soptesc ca totul va fi bine.Plang.Acum. Pentru ca NU POT EXPRIMA CAT IMI PARE RAU.Imi e dor de tine. De zambetul tau frumos de ochii tai ce ma privesc asa cu blandete.Mai tii minte cand ma imbratisai incontinuu, cand veneam de la teatru? Imi pare rau ca nu te-am imbratisat mai mult. Acum chiar imi pare rau. Cu zi ce trece imi dau seama ca o imbratisare de la cineva nu va fii niciodata ca a ta. Ca o vorba buna de la cineva nu se va compara niciodata cu filozofiile tale legate de viata si riscuri. Esti perfecta. Zambetul tau e perfect pentru ca niciodata nu stii ce ascunde ochii tai sunt mai mult decat perfecti indiferent de culoarea lor pentru ca ma privesc si deja exprima toate culorile din lume. Esti perfecta. Fata ta , corpul tau ( de el nu mai zic :)) Imi e asa dor de boticul tau stii cand faceam poze 😗 sau de sticla noastra cu apa stii tu la ce ma refer 😁.Dar pe langa toate astea imi e dor de tine in intregime.Cateodata privesc cerul instelat si imi imaginez ca ai fii o stea si iti zambesc cu gandul ca ma vezi. Sunt copleșită de vorbele oamenilor si incep sa ma pierd printre ei crezand ca voi gasi o iesire. Si imi aduc aminte de cuvintele tale :” am nevoie de o melodie să mă liniștească următoarele ore sa imi aducă amintirile motivante să mă aducă înapoi sa aud ceasul cum ticăie de două ori pentru mine și o dată pentru ceilalți”…
 am încredere în Nicu ca știu că te iubește cu tot sufletul lui  dar în același timp știu că și în inima ta există și va exista  mereu o bucatica ce se va exprima pentru mine. te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc te iubesc.Nu uita asta.❤ My precious sister.”(de la draga mea surioara, cel mai frumos cadou de craciun, multumesc pentru gandurile tale inocente surioara.)

Lasă un răspuns

