Un moment


Un batran trist, ars de viata si totusi inca traieste-priveste in gol cu ochii albastrii…eu?eu inca in inceputul meu, frumos…nu, normal si frumos…si imi spun „hai” cand simt gandurile ca-mi cedeaza, incerc sa tin cosmarurile departe inchise in carcera UITARII…cat imi iese?…nu stiu

Prefer sa privesc pe geam pana la destinatie, sa admir partea frumoasa a vietii in afara mea…mi-as privii iubirea dar imi e teama sa nu plang de fericire ca e portalul din care iese fericirea, motivatia si…viitorul meu…
Sunt okay, sunt mai mult de cat bine…visul copilariei mele a costat dar e indeplinit insa nu in totalitate…

3 gânduri despre „Un moment

Lasă un răspuns

